شعر دلی لرزید زمستان شد کتاب صدای حق

loading...

الهه فاخته

  شعر دلم می سوزد کتاب شعر صدای حق  شاعر الهه فاخته     دلم می خواهد امشب پر بگیرم تا افق تنهای تنها ... مثل قلب دور گردم از این دیار این دیار بی وفا آدمکهای جفا چون متر

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 184 جمعه 16 اسفند 1398 نظرات (0)

 

شعر دلم می سوزد

کتاب شعر صدای حق 

شاعر الهه فاخته

 

 

دلم می خواهد امشب پر بگیرم تا افق

تنهای تنها ... مثل قلب

دور گردم از این دیار

این دیار بی وفا

آدمکهای جفا

چون مترسک خشک و بی دل

چون کلاغ در پی انتقام و انتقام

 

بقیه شعر دلم می سوزد در ادامه مطلب 

 

قلبم تیر می کشد

دلم می خواهد امشب پر بگیرم تا افق

بر نگردم چون مسافر مانده در راه


دلم می خواهد امشب پر بگیرم بر فراز آبی این آسمان

آخر کسی گفت آنجا یکیست, آسمان آبیست

آسمان آسمان است, آبیست


دلم می خواهد اشک نریزم, نگریم

لیک

تیر می کشد این قلب

سالهاست درد سنگینی می فشارد سینه ام را

هر کسی آمد شبیخون زد به قلبم

ولی پایان نیافت وسعتش


شبی از شب های پاییزی

سپید گشت خیابان های شهر ما

دلی لرزید, هوا سرد است

غمی آرام غلتید

کمی سنگین شد این سینه

صدا خاموش

و شک کرد, قلب بر بودن

و اشک تر کرد, دروازه دل را

برون خاموش, درون خاموش

صدا خاموش

حرف مانده از سنگینی این غم

چرا دستان من خالیست ؟!


دلم می خواهد امشب پر بگیرم تا افق

تنهای تنها ... مثل قلب

دور گردم از این دیار

این دیار بی وفا

آدمکهای جفا

چون مترسک خشک و بی دل

چون کلاغ در پی انتقام و انتقام


دلم می سوزد از دریا که روزی آب داشت

صدف داشت

ماهی داشت

ولی خشکید از بی مهری قلب آدمها


دلم می سوزد از این خشکی مزمن

که می سوزاند آدم را بدون هیچ دردی


آه دلی پرخون نثارم کرده این دنیا

دلم می سوزد از سوز داغ تابستان !

 

  • شاعر الهه فاخته 
  • کتاب شعر صدای حق 
  • تاریخ 1389
کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: کتاب شعر صدای حق , شعر سپید بی مهری آدمها , اشعاری که باید خواند , شعر دلم می سوزد غم ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟