شعر سپید کوتاه سادگی هایم و رنگ چشمهایت 4 و 5 دفتر 1394

loading...

الهه فاخته

شعر سپید کوتاه درباره سادگی هایم به قلم الهه فاخته سادگیهایم کجاست , سادگی هایم در چشمان سیاهم پیداست . شعر سپید رنگ چشمهایت و دفتر سبز شعر من شاعر الهه فاخته .

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 179 جمعه 23 اسفند 1398 نظرات (0)

شعر سپید کوتاه شماره 4

دفتر شعر 1394

شاعر الهه فاخته

 

سادگیهایم کجاست ؟
نه لباس است که با بادی گم شود از رخت آویز!
و نه برگی که پاییز, تمامش بکند از شاخه !
سادگی هایم, در چشمان سیاهم پیداست !!!
دل خوریهایم , اندوهم , و تمام سخت یهایم
در نگاهم پیداست , ...
زیر غرور ابروهایم !


برای دیدن قلبم , فقط به چشمهایم بنگر
و باور کن قلبی در امتدادش , هنوز زنده است !
جمعه : 29 / 12 / 1

الهه فاخته

 

 

شعر سپید کوتاه شماره 5

دفتر شعر 1394

شاعر الهه فاخته

 

 

رنگ چشم هایت را که دیدم
فرار کردم از تمام برگ های سبز
چشم به زمستان گشودم
تا نبینم سبزی بهار چش مهایت را !
در دفتر نقاشی, گُلِ بی برگ کشیدم
و امروز
شعرم را در دفتری نوشته ام که جلدش سبز است !
انگار هر چه بیشتر فرار کنی
بیشتر به دنبالت می دود آنچه نمی خواهی !


یک روز دفتر خاطراتم به رنگ چشمانت بود
سالها با من بود
خاطرات ... بین بر گهای سپیدش , خوابید !
ورق که می زنم , بوی تو را می دهد , بوی دیدار آن روز !
و امروز گفتم دفتری بخرید 200 برگ
دفتر, سبز رنگ شد
تا دیدم , یاد چشمان تو افتادم
قلبم برای لحظه ای ایستاد
آخر ... قلبهای شکسته ... تپیدنشان فرق دارد !

الهه فاخته
جمعه : 29 / 12 / 1393

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: دفتر 1394 , شعر سپید کوتاه درباره سادگی من , شعر سپید کوتاه درباره دفتر شعری به رنگ چشم تو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟