شعر نو ما بین دل و سنگ مانده کودکی تنها صدای حق

loading...

الهه فاخته

شعر نو درباره کودک دلشکسته و تنها کتاب شعر صدای حق شاعر الهه فاخته   1389/03/16   ما بین دل و سنگ  مانده کودکی تنها  سنگ باشد با بادبادک فردا؟! یا که دل با سرخی امروز!؟ ک

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 185 سه شنبه 05 فروردین 1399 نظرات (0)

شعر نو درباره کودک دلشکسته و تنها

کتاب شعر صدای حق

شاعر الهه فاخته

 

1389/03/16

 

ما بین دل و سنگ 

مانده کودکی تنها 

سنگ باشد با بادبادک فردا؟!

یا که دل با سرخی امروز!؟

کودک دل شکسته قصه ما 

کوچک است, گناه دارد 

نزنید سنگ به قلب شیشه ایش 

 

باز با کرانه صبح 

می وزد ترانه ی باران 

تا شمیم صبح قشنگ, بنماید هستی جهان را پیدا

باز ستاره شب .. امروز, پشت نور خوابیدست 

و به خواب چهره پاک معصومی ست 

که به سنگ خورده خون آلود است 

 

باد می آید وزان وزان 

ابر می پاشد قطره های باران ا 

کودک قصه راه, بی پروا 

سنگ خورده است و بیمار است 

تب جان گداز عشق بیداری 

شده است ماورای ذهن خسته من 

 

آه, گرگ بره نما

به کجا می بری بادبادک کودک تنها را 

آه, چرا ماه نمی تابد زپشت ابر سیاه ؟

آه, گرگ بره نما 

چنگ نزن کودک قصه ما تنهاست ..چنگ نزن 

ای وای که دل شکسته ای را نمک زده ای


عاقبت اندیش, خدا با کودک تنهاست 

آه,گرگ بره نما همیشه پیروز است ؟ 

عاقبت اندیش, همیشه با کودک تنهاست 

او خداست .

خدا همیشه پیروز است 

 یکشنبه:16/03/1389

شاعر الهه فاخته

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: کتاب شعر صدای حق , شعر نو درباره کودک دلشکسته و تنها کوتاه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟