دلنوشته هایی برای دل های شکسته و بی تاب

loading...

الهه فاخته

نوشته ای برای دل های شکسته  به قلم الهه فاخته   دوستت دارم های یک دل شکسته را باور کن  دلی که میشکند معنی بی مهری را خوب می فهمد  دلی که میشکند غم دارد  دلی که میشکند اگ

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 330 دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0)

نوشته ای برای دل های شکسته 

به قلم الهه فاخته

 

دوستت دارم های یک دل شکسته را باور کن 

دلی که میشکند معنی بی مهری را خوب می فهمد 

دلی که میشکند غم دارد 

دلی که میشکند اگر عاشق شود ، اسطوره خواهد شد و اگر دوباره بشکند خواهد مرد . 

دلی که میشکند فقط درد ندارد 

دلی که میشکند خالقش نیز برای شکستنش گریه می کند . 

دلی که میشکند راست می گوید . 

دلی که میشکند همه چیزش واقعی است . 

دلی که میشکند هنوز هم غرور دارد . اشک دارد . حجب و حیا دارد . 

دلی که میشکند باز هم بغض دارد و اشک . اگر بغضش را نمی فهمی با حرفهایت آزارش نده . 

تویی که دلی را میشکنی بهتر است بدانی اگر هزار بار بگویی آن زمان جنون داشتی باز هم هیچ چیز درست نمی شود گرچه بخشیده شوی ، اما دلی که میشکند دیگر مثل روز اول نمی شود حتی اگر تمام وجودش شادی و خنده شود. 

دلی که می شکند حقیقت را دیده است .

 

 نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ساعت 12:16 

 

بقیه دلنوشته های بی تابی و غمگین در ادامه مطلب 

 

 

 

متن غمگین , دل نازک من 

نوشته الهه فاخته

 

چه فرقی دارد اینجا هستم و نیستم ....... چه فرقی دارد از امروز تا فردا / نمی خندم / نمی گریم / نمی دانم چرا هر کس گلی چید /

من ماندم و یک کاکتوس پر تیغ / مگر کاکتوس گل نیست ؟ نمی چینند نمی چینند این گل را /

چه فرقی دارد اکنون بین ماندن و رفتن / وقتی / هر صبح / آرزویی نیست که شادت کند از ماندن در این دنیا 

 

+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ساعت 0:32

 

 

 

شعری در باب دل و بی تابی 

به قلم الهه فاخته

 

ببین ای دل چه کردی با من بی کس 

 

که از هر سمت روم راهی نبینم 

 

اگر گم گشته حالم پس چه حالی ست 

 

بین دیدن یا ندیدن !

 

پریشان حال گشتم ندیدی !؟؟؟

 

دلم بشکست و بازم تر نکردی کام خود را 

 

با صدایی !

 

ببین رخساره رنگم زرد گشته ست 

 

ببین افسار احساسم کجا رفت ؟ 

 

نمی دانی چه می گویم 

 

که تب دارم در این شب 

 

ندانسته مرا بردی به سویت 

 

نه راهی چاره ای 

 

نه افساری 

 

نه حرفی 

 

ببین با من چه کردی !

 

شدم اینجا 

 

مبتلای درد تنهایی 

 

ندانستی چه کردی 

 

تمام روح من را زخم کردی 

 

چه دنیاییییییییییییییییییییییییییییییییییییست 

 

چه دنیاییست خدااااااااااایا 

 

به جرم عشق سرت را می برند 

 

اگر هم بخواهی 

 

نباشد کامی برای یک ترانه 

 

یک غزل 

 

بی شوق 

 

بی آوازززز ، بی ترانه 

 

ببین ای دل چه کردی با حال و احوال ؟ 

 

پریشان روی 

 

پریشان موی 

 

سیه چشم 

 

شدم خسته از این آشفتگی ها 

 

تنم را خون آلود کردی 

 

که میسوزد هر شب سر سجاده حق 

 

دلم می گفت مرا به خود ببر 

 

از جهان بی کسی ها 

 

اگر اینجا شوی عاشق 

 

گنه کاری گنه کاااااااااااااااار 

 

دلم را پای سجاده نشاندم 

 

و گفتم یا ربم ای کردگارم 

 

ببین زخمی است قلبم خدایا 

 

دلم آشفته و روحم عذا دار 

 

در این ماه سیه پوش دو عالم 

 

بگیر از من بودن را در عالم 

 

نه این جسم و نه این لبخند 

 

نبود مرهم خدایم 

 

بگیر اینجا ندارد عشق ، ارزش 

 

تن و روحم 

 

تمام ذره جودم تو هستی 

 

تمام حرف بی کسی هایم تو هستی 

 

خداوندا تو که قلبم 

 

پر از عشق و شعف کردی 

 

بگیر از من تمام روح من را 

 

که روحم غرق در عشق است خدایا 

 

تو ای جسم فنا دردم چه دانی ؟

 

نمی دانی جهان کوته 

 

عمر کوتاه 

 

نمی دانی که عمر خاکیان کوتاه کوتاسسسسسسسسسست 

 

 

کجا دردم بگویم خالق من 

 

که دنیا جای عشق و عاشقی نیست 

 

دلم می خواهد اکنون 

 

اوج گیرممممممممممممممم 

 

بیایم تا مرا در آغوشت بخوابانی خدایا 

 

کنار تو ، عاشق بودن معنای عجیب است 

 

دلم می خواهد اکنون شاد گردم 

شاعر الهه فاخته

 

 

متن دلتنگی عاشقان

 

امشب .... یک اشک غلتید ... بسان دیوانه  دربند

کشید فریاد این اندوه

ندارم هیچ در دستم

ولی ای یار

ای دوست

ای شفیق و مهربان

ای یار

دلی دارم

دلی دارم

 

من راه صدساله

به یک شب می روم

الهه فاخته
کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: دلنوشته هایی برای دل غمگین و بی تاب ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟