دنیا تمام میشود تعبیر یک خواب

loading...

الهه فاخته

دنیا تمام میشود !   دنیا تمام میشود! بالاخره یک روز به دور از تمام حدسیات و معادلات دنیا آنچنانی تمام میشود که سیل ناگهانی می آید  بالاخره یک روز دنیا چنان پایان میگیرد که زلزله در دو دق

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 129 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دنیا تمام میشود !

 

دنیا تمام میشود!

بالاخره یک روز به دور از تمام حدسیات و معادلات دنیا آنچنانی تمام میشود که سیل ناگهانی می آید 

بالاخره یک روز دنیا چنان پایان میگیرد که زلزله در دو دقیقه همه چیز را ویران می کند و هیچ کس نمی تواند جلویش را بگیرد حتی نمی تواند زمان آمدنش را بفهمد

 

دیشب خواب عجیبی دیدم , خواب دیدم آب دریاها و اقیانوسها بالا آمده و حتی بزرگترین برج های جهان را هم در خود فرو می برد و چنان با سرعت و شتاب بود که هیچ کس نتوانست فرار کند !

این سیل بود یا چه نمیدانم , اما آب زلال و شفاف بود و یک فرق بزرگ داشت ! همه چیز را در خود می کشید ! هر چه در زمین بود و هر چه در آسمان بود !

من در خواب هراسان شدم و خدا را صدا زدم آب را در بر گرفت چشمهایم را بستم چون از غرق شدن بدم می آید , فرشته ای همراهم شد که صدایش را شنیدم آنگاه فهمیدم , به من گفت تو آمدنت با بقیه فرق دارد , خنده ای کرد و گفت برویم !

چشمهایم را که باز کردم خود را در جهانی دیگر دیدم ! در جایی انگار میان جنگل و کوه ! پر از درخت اما درختهایی خاص ! متفاوت از جنگل آدمها !

میان جمعیتی بودم به خودم گفتم اینجا کجاست ! 

 

بقیه متن دنیا تمام میشود در ادامه مطلب

 

دنیا تمام میشود !

 

کسی گفت اینجا دنیایی دیگر است و زیر لب با لبخندی مسرت بخش گفت : دنیای آدمها دیگر تمام شد ! و زیرچشمی به من نگاه کرد انگار میخواست ببیند حال من چگونه می شود! و من به تمام نقشه هایی که در سر داشتم فکر کردم . اول فکر کردم آنجا بهشت است ولی بعد مضطرب شدم , به خودم گفتم در بهشت که سختی نیست , پریشانی نیست , در جهنم هم لذت نیست , هوای تازه نیست پس اینجا کجاست ؟

همان مرد گفت : اینجا دنیایی دیگر است !

همه یک دم گرد پشمالو داشتند , به خودم گفتم یعنی من هم دم دارم ؟ ولی افکارم آشفته تر از اینها بود !

دنیا تمام میشود !


انگار که از فرق سرم آبی سرد روی بدنم ریخته باشند گفتم وای باز من متولد شدم ؟ من نمیخواهم ادامه دهم ! من خسته شدم ! ولی انگار پذیرفتم که اکنون وارد دنیای دیگری شده ام بعد از آن دنیا که ناگهانی تمام شد مثل یک رویا که به کابوس رسید و کسی از خواب بیدارت کرد .

خواب !  به آسمان نگاه کردم و به درختان و به کسانی که پشتم بودند و کسی که همراهیم می کرد , همه چیز واقعی بود ! و این وحشت آور بود اما حتی وحشت هم واقعی بود به خودم گفتم این یک خواب است و چنان شفاف بود که اطرافیانم پوزخند می زدند انگار مطمئن بودند یک بیداری روشن است ! به خدا گفتم خواهش می کنم الله مهربانم این یک خواب باشد ! 

نوری تابید و چشمهایم را گشودم , آرام , سبک , آسوده و بدون ترس !

دنیا تمام میشود !


در خواب همین که فهمیدم دنیا تمام شده , خواستم برنامه هایم را مرور کنم اما یادم رفت چه بود حتی یادم رفت که بودم ! فقط می دانستم کلی برنامه داشتم که در آن دنیا به دست آورم و اکنون در این دنیا از صفر باید چه کنم ؟ و چرا هستم؟ دقیقا مثل ویروس کرونا که ناگهانی آمد و همه چیز را تغییر داد و همه را مجبور کرد تا دست از خیلی از کارهایشان بکشند!

دنیا تمام میشود !


اکنون که بیدار و هوشیار هستم فکر می کنم !

من همیشه آماده رفتن هستم , شبیه کودکی که با هم بازیهایش خوش میگذراندو مادر به دنبالش می آید و با اینکه عاشق مادر است , آیا می تواند از هیجان و بازی دست بکشد و با او برود ؟ من عشق به خدا را به حدی رسانده ام که هر گاه بگوید بیا , با یک آه تمام رویاها و داشته هایم را بگذارم و به نزدش بروم ! 

همیشه و همه جا , هرگاه زیادی وابسته کسی یا چیزی شدم به یاد آوردم اگر همین الان و همین لحظه بمیرم یا از من اجازه مرگ گرفته شود چه می گویم ؟ روی حرف خدا که نمیشود حرف زد !من بنده ام , مگر غیر این است ؟ 

نه من هرگز نخواسته و نمی خواهم , همراه زندگیم , پادشاه مهربان جهان , که عاشقانه به من لطف و عشق میورزد را رها کنم , چه بسا که هرگاه بخواهد رفتنم اولویت دارد بر هر چیزی در دنیا ! چرا که او می داند دقیقا چه زمانی باید بروم ! و من با تمام هوش خود از او بسیار عقب هستم و می دانم همیشه او بالاتراز من است و همیشه در اوج است و فقط این دنیای از بین رفتنیست که بعد از اوج , شیبش سرازیری می شود ! یا با مرگ پایان می گیرد !

خواب عجیبی بود!

دنیا تمام میشود !


می خواهم که نترسم ! 

ترس از ندانستن می آید ! ترس از ضعف می آید . 

من نباید بترسم وقتی خدایی دارم که هر لحظه صدایش کنم مثل مادر کلافه نمی شود حتی آنی کلافه نمیشود و هربار حتی زمانیکه صدایش نکنم هوایم را دارد و دستش را از دستم رها نمی کند ! 


  • یا حق
  • الهه آجرلو-فاخته
  • دنیا تمام میشود
کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: دنیا تمام میشود , متن دنیا دارد تمام میشود , دنیا تمام میشود متن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟