20 سال گذشت الهه آجرلو استاد تکواندو و کیک بوکسینگ

loading...

الهه فاخته

20 سال از اولین روز شروع من به ورزش تکواندو گذشت ! الهه آجرلو    20 سال شد!20 سال پیش زمانیکه یک دختر بچه 12 ساله بودم، و با تمام شدن فصل امتحانات پایان سال، برای تابستان روزشماری میکردم،

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 445 جمعه 16 خرداد 1399 نظرات (0)

20 سال از اولین روز شروع من به ورزش تکواندو گذشت !

الهه آجرلو 

 

20 سال شد!
20 سال پیش زمانیکه یک دختر بچه 12 ساله بودم، و با تمام شدن فصل امتحانات پایان سال، برای تابستان روزشماری میکردم، بین تفریح تابستانه وکلاس رزمی مردد شدم.
بااینکه در طول سال بسیار مصمم بودم.
آن زمان رشته کاراته طرفدار داشت. و تکواندو را نمیشناختند.
من فقط میدانستم تکواندو رشته ایست که اسم باکلاسی دارد😁.
همین روزها تصمیم گرفتم، انتخاب کنم.
آرزو داشتم بتوانم دفاعازخود را یاد بگیرم. بتوانم جاخالی دادن را یاد بگیرم وپسرهایی که درمسیر مدرسه اذیتم میکردند را بزنم تو دهانشان😁
وزنم کم شود و... من انقدر تعریف کاراته را شنیده بودم که درذهنم تصور میکردم لباسش را چپ و راستی چگونه ببندم.

یک روز مادرم با یک یک لباس سفید به خانه آمد.
دل توی دلم نبود.
لباس تکواندو بود. اخم هایم درهم رفت. که چرااشتباه خریدی😔
همچنان گول خوردم وبه باشگاه رفتم. فکر کردم لباسش عوض شده.
انقدر ناراحت بودم که پسرعمه ام، لباس کتان کاراته اش را به من داد.
انقدر سنگین وگرم بود که عرق میریختم و خیس میشدم اما لباسش را دوست داشتم.


بقیه به همراه آدرس باشگاه تکواندو دختران در ادامه مطلب

 

 

مدتی گذشت و بخاطر بازشدن لباس، کلافه شدم و همان لباس تکواندو را پوشیدم.
درآن سالها باشگاهم زیاد تغییر کرد اما من ادامه دادم. هرجابود میرفتم.
بخاطر دارم موزیک هنگام دویدن کلی رویا میبافتم.
چیزی دراین ورزش بود که مرا به درون خود میکشید!
هرگز تصور مربیگری نمیکردم و داوری دوست داشتم
تا زندگی بروفق مرادم نچرخید و کمی دورشدم آن هم دراوج پیشرفت وقهرمانی!

تاسالها ،باچشمهای خیس میخوابیدم و خواب تکواندو. باشگاه. مسابقه میدیدم.
باید کارمیکردم و مجبور شدم

اما بعد از چندسال دوباره سمتش کشیده شدم در مقام استادی
و الان میفهمم یک استاد میتواند بالاترین جایگاه باشد اگر سمت با ذات جور شود!

والان بیست سال گذشته ومن چند الهه 12 سال دارم
خدارا صدامیزنم وازاو سربلندی میخواهم.
روزهای سخت تمام میشوند اما آدمهای سخت هرگز!
یاحق
الهه آجرلو

مربی وداور فدراسیون تکواندو
مربی وداور فدراسیون ورزشهای رزمی

آدرس باشگاه تکواندو دختران در تهران :

یافت آباد , گلزار شهدای یافت آباد , خیابان طاهری , مجموعه ورزشی آرموس ( روزهای زوج، سانس مبتدی، پیشرفته ، کیوروگی تخصصی ) 

استاد الهه آجرلو

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: تکواندو , الهه آجرلو , کلاس تکواندو دختران در تهران , مربی خوب تکواندو در تهران , کلاسهای پیشرفته کیوروگی دختران تهران ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟