دلنوشته ای برای حضرت محمد پیامبر مسلمین

loading...

الهه فاخته

دلنوشته برای حضرت محمد (ص) به قلم الهه فاخته    نمیدانم مسلمانی یا مسیحی یهودی یا زرتشتی یا بدون دین هر کسی هستی باش این را خوب میدانم هر کسی با ایمانش الله را صدا میزند. اما موضوع م

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 2328 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (4)

دلنوشته برای حضرت محمد (ص)

به قلم الهه فاخته 

 

نمیدانم مسلمانی یا مسیحی

یهودی یا زرتشتی

یا بدون دین

هر کسی هستی باش

این را خوب میدانم هر کسی با ایمانش الله را صدا میزند.

اما موضوع محمد است

محمدپیامبر بزرگ من

محمد بزرگترین مرد زندگیم

محمد صبورترین انسانی که جهل جاهلان ازارش داد اما تسلیم نشد

محمد امین که احمد نام دیگرش است.

محمد که مهربان و قوی است

محمدی که کاملترین انسان روی زمین است

محمدی که هنوز هم بیشترین اسم روی فرزندان .. درایران اول نام اوست..

محمدی که هربار صدایش میزنم مهربانی میکند .محمدی که قران بواسطه او نازل شد در همان ماه مبارک رمضان ماه اراده و ایمان. ماه برکت.

در قران چهاربار اسم محمد نگاشته شده و یکبار به اسم احمد.

روی ابرها..کوه..امواج دریا... برای کسانی که چشم بصیرت دارند اسم محمد در کنار اسم الله دیده میشود

.نه الله را میتوان منکر شد و نه قران را.

گاهی بعضی از اداب. ادب را میبرند.

محمد رفیق دلهاست

درست صدایش بزن ♥

 

به قلم الهه فاخته

این دلنوشته تقدیمی ست برای پیامبرم محمد رسول الله که لبخندی به اندازه به تمام زیباییهای دنیا دارد 

1393

 


کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: حضرت محمد , دلنوشته به پیامبر محمد رسول الله , دلنوشته ای زیبا برای حضرت محمد ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1400/07/26 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

عالی بود.ممنون ازتون
پاسخ : زنده باشی ♥

این نظر توسط فاطمه سادات در تاریخ 1400/07/15 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

بسیارزیبا و عالی بود . بانو جان دلنوشته های شما بی نظیره
پاسخ : lمتشکرم عزیزم

این نظر توسط ستی در تاریخ 1399/07/25 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

بسیار دلنوشته زیباییست . پیامبر انکار شدنی نیست ♥

این نظر توسط حبیب آ در تاریخ 1399/01/08 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

http://habibdl.rozblog.com/Forum
دلنوشته ی زیبایی بود، پیشنهادم این است اگر بازهم دلنوشته دارید توی یه تاپیک توی انجمن من بگذارید و با۳۵ پست به صورتpdf بره روی سایت
پاسخ : سپاس


کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟