دلنوشته های سبز اینبار اسپاتی فلوم 1

loading...

الهه فاخته

اسپاتی فلوم , دنیای سبز گلها , زبان گلها , داستان گلها و دنیایشان , حرف زدن یک گل را شنیده ای , سبز نوشت ها , داستان واقعی اسپاتی فلوم

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 160 دوشنبه 25 فروردین 1399 نظرات (1)

دلنوشته های سبز 

دنیای اسپاتی فلوم

دنیای گلها

 

اول این یکی گل درآورد رفتم اومدم گفتم اون اسپاتی داره شماها ندارید😂 تاشب دیدم اوه چه گلی تو غلافشه.

روییدن اولین گل وقتی حال گلت بد بوده و تو خوبش میکنی دقیقا شبیه همون اولین مدالی میمونه که شاگرد همیشه باخت داده میگیره.

دقیقا شبیه همون مدال اول درمسابقات اول

 

گل دوم آفرین داره گل سوم عادیه وباید بذر بده چون توانمند شده

ومن دقیقا برای هرگلدانی ذوق دارم.

خداروشکر امسال یه چهارتاگلم رو از مرگ حتمی نجات دادم 💞🌹 جوانه زدن و بزرگ شدن.

 

بقیه دلنوشت سبز اسپاتی فلوم ...


 

شاید چون دختر زیاد دارم وخیلی دوستشون دارم میتونم ازگلها خوب مراقبت کنم. گلها خیلی حساسن اما قلق دارن

باید سبز انگشتی بشی

یعنی تک تکشونو بشناسی

خداروشکر میکنم که شایستگی لذت بردن از شکوه آفرینشش رو به من داده.

 

من دوست ندارم گلخونه داشته باشم

من دلم میخواد انتخاب کنم وبرای رشد وشکوفاییش بجنگم

اصلا ی جور مرض جنگ دارم. جنگ ساختن. جنگ اینکه میتونم ومیخوام وپا پس نمیکشم.

من اینجوری ساخته شدم

روزهای سخت منو اینجوری کرده

اگر تقدیر هم یاری کنه

تک تک گلهام رو درنوع خودش به شکوه میرسونم.

کراسولا گل نمیده اما بنسای شکوهمندی میشه.

فلوم گل میده پس میتونم گلدارش کنم

خب اگر سانسوریا ریزوم میده یا پاجوش اونو به اوجش میرسونم

گلها تسلیم من هستن با هویتی پاک

وشاید بخاطر همین گلهارو دوست دارم

اونها نزدیک به روحیه من هستن

متنوع با دنیاهای خودشون ومن که اهل جنگیدنم، سرسختانه تک تکشون رو میسازم💞🌹❤️💓

  • الهه آجرلو - فاخته
  • دلنوشت های سبز اسپاتی فلوم
  • بهار 1399

 

پ. ن: هرکس که تا انتهای پست رابخواند مغزی بزرگ دارد.

کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: دلنوشت های سبز اسپاتی فلوم , داستان گلهای من , تکواندو , کیک بوکسینگ ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ستی در تاریخ 1399/01/29 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

وایی خیلی جالبه منم یه دونه اسپاتی فلوم می خرم شکلک یعنی با منم دوست میشه


کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟