دانلود دکلمه های الهه فاخته با فرمت mp3

loading...

الهه فاخته

دکلمه mp3 و شعر mp3 برای دانلود. دکلمه های زیبای عاشقانه , غمگین , دکلمه فصل ها و دکلمه پاییز , دکلمه زندگی , دکلمه عارفانه , دکلمه خدا , به همراه دلنوشته های..

جستجو در سایت الهه فاخته
جستجو در سایت الهه فاخته


در اين سایت
الهه فاخته بازدید : 2297 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 نظرات (7)

 دانلود دکلمه mp3

دانلود گلچین بهترین آهنگ های الهه فاخته

Download The Best Songs elahe fakhteh Mp3

 

تمامی دکلمه ها ( شعر و دلنوشته و شعر نوشت )  الهه فاخته را در ادامه مطلب بخوانید و گوش کنید  و دانلود کنید 

دکلمه و شعر درباره پاییز , عاشقانه , عارفانه , دکلمه شعر , دلنوشته , فصل , غم و تنهایی و موضوعات دیگر

دکلمه‌ها مرتب به روزرسانی میشوند

برای دانلود دکلمه ها با فرمت صوتی mp3 به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

نویسنده , شاعر و دکلماتور : الهه فاخته 

 

در این قسمت دلنوشته های عاشقانه الهه فاخته به صورت فایل صوتی mp3 برای دانلود شما عزیزان فراهم شده است .

عزیزانی که تمایل دارند این اشعار را دکلمه کنند تا در سایت قرار بگیرد فایل  را برای مدیریت ارسال کنند و پیام خصوصی دهند . شعر نوشت‌های عاشقانه از شماره یک تا انتها برای خواندن تمامی دلنوشته های عاشقانه الهه فاخته کلیککنید .

 

این قسمت مدام آبدیت میشود

 

 

الهه فاخته شاعر , نویسنده و اهل قلم است که گاهی شعر و دلنوشته های خود و دیگر شعرا که مورد پسند ایشان باشد را دکلمه می کند . 

عزیزانم , امیدوارم از شنیدن این دکلمه‌ها لذت ببرید و به آرامش برسید 

عزیزانم 

یا حق

الهه آجرلو - فاخته

  

دانلود دکلمه زیبای پاییز حاجت

دانلود دکلمه‌صوتی عاشقانه - قسمتی از شعر : خلوت گذیده ام در روز نیایش و اول پاییز/ صبح است و خواب می‌رباید چشمان خسته مرا /یک دم بپرس , که من را چه حاجت است ؟ / راهی که با نیایش حق, باز می‌شود , از دیگران خواستن .. نوعی .. تمنای یاوه است

شاعر و دکلماتور  الهه فاخته

فرمت : صوتی MP3

 

 

دانلود دکلمه زیبای 30 سالگی

30 سی سالگی همان کلیدییست که برای باز گشایی از قفس خودت به تو رسیده است یا آنقدر به همراه قفس خود رشد کرده ای که کلید اندازه قفلش شده است ! 

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته

فرمت : صوتی MP3

 

دانلود دکلمه زیبای پاییز پر احساس

قسمتی از شعر : پاییز شاید زندگی دوباره انسانیست که عاشق بوده و به معشوق نرسیده است !

شاعر و دکلماتور  الهه فاخته

فرمت : صوتی MP3

 

دانلود دکلمه کبوترم بیا آشیانه ات تنهاست

دکلمه عاشقانه و تنهایی ... قسمتی از شعر : بیا کبوترم آشیانه ات اینجاست ! / و پنجره مانده از سرما / که تو بیابی و غبار زدایم در آن شب سرد! /خانه ام به ناز نگاهت شده زیبا /منتظرم ... راه بادیه, سهو است /بیا, بیا که خانه بی تو دل گیر است/ کبوترم بیا که آشیانه ات تنهاست . ...

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته

فرمت : صوتی MP3

 دانلود آهنگ MP3

 

دانلود دکلمه زیبای لالایی الهه فاخته

قسمتی از شعر زیبای لالایی :  لالایی , میچکه بارون از دل خونه من

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

 

دانلود دکلمه حال و هوای دخترانگی

تقدیم به تمام دختران زیبای دنیا

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

 

 

دانلود دکلمه بانو !

تقدیم به تمام بانوان - بانوی تنهایی

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3
 

 

دانلود دکلمه پیر غم

قسمتی از شعر : این پیر لعنتی رهایم نمیکند - من زاده غمم یا غم زاده من است !/ مدام غر ميزند دم گوشم اين لعنتي! /کجا روم که رها شوم ز آن؟/وقتي که در منزلش نشسته ام و ساکنم؟/گر نخواهمش بايد بروم از خانه اش/کجا بروم؟ دربه در شوم؟/بروم در کوچه و يک پير دگر همدمم شود؟/بروم در گوشه اي که نبينمش؟

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

  

دانلود دکلمه عزیز از دست رفته

تقدیم به تمام دلشکسته ها که عزیزی را از دست داده اند

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

 

دانلود دکلمه زندگی !

زندگی را ساده تر از تمام داستانهای نوشته شده و نوشته نشده میدانم

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

 

دانلود دکلمه شعر داروگ ها و لحظات بی تکرار !

قسمتی از شعر : بیا به من رویای قشنگی برویم و لحظاتی خوش باشیم

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

 

دانلود دکلمه عاشقانه باغبانم باش

بخشی از شعر عاشقانه باغبانم باش : اگر پژمرده و بیحال شدم مثل آفتاب بر من عشق بورز !

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

 

 

 

دانلود دکلمه سکوت کن !

برای روح یکتا پرست شما نوشته ام - به خود آی !

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

 

 

این قسمت مدام آبدیت میشود

 
 

 

 مجموعه نامه های عاشقانه 

 

دانلود دکلمه عاشقانه شماره 1 !

بخشی از شعر نوشت : این روزها بیش از هر روز دیگر دلم برایت تنگ شده است !

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

 

 

دانلود دکلمه عاشقانه شماره 2 !

بخشی از شعر نوشت : دلم میخواهد لحظه ها کنار تو باشم و تو را بنگرم !

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

 

 

دانلود دکلمه عاشقانه شماره 3 !

بخشی از شعر نوشت : تو در تصور من پایان نمیگیری و این اعتیاد هر روز دامن گیر تر میشود!

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

 

 

دانلود دکلمه عاشقانه شماره 4 !

بخشی از شعر نوشت : این ملودی های مانده در نگاه من با تو تکرار خواهد شد اگر دوباره به من بنگری !

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

 

 5.6

 

7.10

 

دانلود دکلمه عاشقانه شماره 34 !

بخشی از شعر نوشت : دلم میخواهد بعضی روزها را بگذارم فقط برای نگاه کردن به تو !

شاعر و دکلماتور : الهه فاخته
فرمت : صوتی MP3

 

 

دانلود دکلمه عاشقانه شماره 38 !

بخشی از شعر نوشت : دلم میخواهد بعضی روزها را بگذارم فقط برای نگاه کردن به تو !

شاعر  : الهه فاخته - دکلماتور محمد قاسمی پور
فرمت : صوتی MP3

 

 

 

دانلود دکلمه عاشقانه شماره 45!

بخشی از شعر نوشت : دلم تو را میخواهم / من تو را عاشقانه میخوانم / من تو را برای لبخندهایم , برای نگاهم , برای نفس کشیدنم می‌خواهم !

شاعر  و دکلماتور : الهه فاخته 
فرمت : صوتی MP3

 

 

 

 


کپی از متن,شعر و دلنوشته ها با ذکر اسم الهه فاخته امکان پذیر است .... از اینکه حق کپی رایت را رعایت میفرمایید بی نهایت سپاسگزارم♥ برچسب ها: دکلمه , دکلمه های صوتی الهه فاخته , کتاب شعر صدای حق , دانلود دکلمه mp3 , دانلود دکلمه با فایل صوتی , فاضل نظری , محمدرضا یوسف پور , اشعاری که باید خواند , شعر mp3 ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زیبا بانو در تاریخ 1399/01/18 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

سلام این دکلمه ها بسیار زیباست فایل صوتی دانلود کردم واقعا بی نظیر هستن . البته تو گوشیم دانلود نکردم آنلاین گوش دادم ممنونم ♥

این نظر توسط سودا در تاریخ 1399/01/15 و 3:14 دقیقه ارسال شده است

دکلمه ها عالی ممنون که فایل صوتیشو برای دانلود گذاشتید

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1398/12/26 و 2:54 دقیقه ارسال شده است

بسیار زیبا لذت بردم

این نظر توسط l l در تاریخ 1398/12/21 و 3:02 دقیقه ارسال شده است

سلام بسیار بسیار صدای زنده و زیبایی دارید ♥

این نظر توسط الیزابت در تاریخ 1398/12/08 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

بانو الهه دکلمه های شما بی نظیر هستند . شعرهاتون بسیار خاص هستند تبریک می گم♥
پاسخ :

این نظر توسط شهناز اویسی در تاریخ 1398/06/21 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

بسیااااااااااااار عالی و زیبا واقعا عالیست لذت بردم دانلود کردم که گوش بدم
پاسخ : ممنون ♥

این نظر توسط مریم در تاریخ 1398/06/21 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

بسیار صدای آرامش بخش و زیبایی دارید ♥ بازم بذارید لطفا
پاسخ : سپاس ♥


کد امنیتی رفرش
الهه فاخته درشبکه های مجازی

 


دوستان عزیز میتوانید من را ( الهه فاخته ) در شبکه های مجازی اینستاگرام , تلگرام و آپارات با یوزر elahe_fakhteh دنبال کنید 

الهه فاخته
Profile Pic


 به نام آرامش قلب ها

عزت دست خداست

زندگیتو با امید ادامه بده , همیشه یه راهی هست


سلام به سایت رسمی الهه فاخته خوش آمدید


در این سایت شعرها , دلنوشته ها , کتاب ها , دکلمه ها و اشعار الهه فاخته رسانه می شود .

 

 الهه فاخته  ( مستعار ) متولد 1366 شاعر معاصر و نویسنده , گاهی خوانش شعر و دلنوشته انجام میدهد , استاد  و داور رسمی تکواندو و کیک بوکسینگ است.


 

من، فاخته .... صاحب قدرت قلم، هرچه دارم از خالق دارم
سالهای باقی عمرم را از "حق" الهی مینویسم

می خواهم پرواز کنم چون پرنده ای آزاد رها و اوج بگیرم تمام شاعرانگی من در حس مشترک است حسی بین قلب من و تو من به پرواز ایمان دارم یا حق !


 پینوشت : زندگی آنقدر ها هم پیچیده نیست که دنبال دلیلش بگردیم .

شاد بودن , عاشق بودن و حال خوب داشتن و درستکار بودن شاید نتیجه سختی هایی باشد که هر انسانی در زندگی خود خواهد داشت تا بالاخره به آن خواهد رسید .

یا حق 

الهه فاخته



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریق وارد سایت الهه فاخته شدید ؟